Bij bestellingen betaald via Paypal, creditcard/betaalkaart, Fractionele betaling met Sequra De bestelling wordt direct klaargemaakt en verwerkt in het magazijn en, als het een werkdag is, nog dezelfde dag verzonden als de bestelling voor 14 uur is geplaatst. Anders wordt het de volgende werkdag verzonden.
Bij bestellingen ontvangen via BankoverschrijvingZodra de betaling is ontvangen en geverifieerd, worden de producten verzonden. Dit kan iets langer duren omdat we de transactie handmatig moeten controleren en de betaling moeten accepteren. Wij raden beveiligde kaartbetalingen aan voor meer directheid.
Alle betaalmethoden op onze website zijn veilig en gecodeerd voor een betere kopersbescherming.
Bestellingen worden verzonden met het transportbedrijf dat de klant selecteert: GLS, MRW, UPS, DHL, Post en Telegraaf, Correos Express... Als u op dit vlak een speciale behoefte heeft, aarzel dan niet om ons dit te laten weten.
Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, verlaten het magazijn dezelfde dag als ze vóór 14 uur zijn geplaatst en zijn op voorraad voor onmiddellijke verzending. Vanaf 00 uur worden bestellingen de volgende werkdag verzonden, en vanaf daar De levertijden zijn afhankelijk van het transportbedrijf dat u in de winkelwagen selecteert, de levertijd staat daar vermelden u kunt degene kiezen die het beste bij uw behoeften past.
Bestellingen die op vrijdag tot en met zondag vanaf 14 uur worden geplaatst, worden, indien het een werkdag is, de volgende maandag verzonden.
Nationale zendingen met GLS worden binnen 24-72 kantooruren afgeleverd.
Zendingen naar Europese landen met GLS worden binnen 3-5 werkdagen geleverd.
Zendingen met Correos Express worden binnen 24 kantooruren op het schiereiland afgeleverd, en binnen 24/72 kantooruren voor de Balearen.
Verzendingen met Correos Paq Standard worden binnen ongeveer 48-72 kantooruren bij u thuis afgeleverd.
Zendingen met Correos Paq Standard Internacional worden binnen 3-5 werkdagen geleverd voor de meeste bestemmingen in Europa, en ongeveer 5-10 dagen voor de rest van de wereld.
Zendingen met Correos Paq Light Internacional worden binnen 3-5 dagen geleverd voor Europa, tussen 7-10 dagen voor Azië, tussen 5-10 dagen voor Amerika en in het geval van Rusland minimaal 9 dagen.
Zendingen met UPS Standard worden in Europa binnen 2-3 werkdagen geleverd voor de meeste Europese landen (Frankrijk, Duitsland, Italië...).
El gratis verzending Geldt voor het Spaanse schiereiland en Portugal vanaf € 29,99.
La Een uitzondering vormen enkele items gemaakt met Arabisch traliewerk., die binnen 1-5 werkdagen geleverd kunnen worden, aangezien de meeste worden vervaardigd wanneer de bestelling wordt geplaatst. Ook zeer grote artikelen zoals deuren of grote meubels kunnen binnen 2-5 werkdagen op het schiereiland worden afgeleverd, omdat het speciale zendingen zijn met andere speciale transportbedrijven.
Bij Canarische Eilanden, bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen na het verlaten van het logistieke magazijn geleverd met Post en Telegraaf.
HERROEPINGSRECHT
In overeenstemming met de Koninklijk Wetsbesluit 1/2007 van 16 november, dat de geconsolideerde tekst van de Algemene Wet ter Bescherming van Consumenten en Gebruikers en andere aanvullende wetten goedkeurt, stelt decoratiealcazaba.com de volgende informatie over herroeping ter beschikking aan de klant bij aankopen gedaan op de platform.
Kan ik een product gekocht op decoratiealcazaba.com annuleren?
Ja, u kunt zich terugtrekken uit de aankoop van elk product dat u op ons platform hebt gekocht, zonder dat u daarvoor een rechtvaardiging hoeft te geven. U moet het platform in de e-mail informeren info@decoracionalcazaba.com
Kan ik elke aankoop op decoratiealcazaba.com annuleren?
Sommige van onze producten zijn niet onderhevig aan retournering op basis van art. 103. Uitzonderingen op het herroepingsrecht, meer specifiek volgens secties d) en e):
d) De levering van goederen die snel kunnen bederven of verouderen.
e) De levering van verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Ook producten die op bestelling of op maat gemaakt worden.
Onze niet-retourneerbare artikelen omvatten bijvoorbeeld:
- Al onze theesoorten die worden aangeboden in onze categorie 'Thee en accessoires'.
- Elk product binnen de categorie “Natuurlijke cosmetica” in gevallen waarin de verpakking door u is geopend.
- Elk product uit de categorie “wierook”.
- Elk product uit de categorie “Houten roosters”.
Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop annuleren?
De koper heeft 30 kalenderdagen de tijd om van zijn aankoop af te zien. De termijn gaat lopen vanaf het moment dat het product aan de klant ter beschikking wordt gesteld. Vanaf het moment dat u het product bij u thuis ontvangt, heeft u 30 kalenderdagen de tijd om decoratiealcazaba.com op de hoogte te stellen van uw aankoop.
Moet ik iets betalen als ik mijn aankoop annuleer? Betaal ik de retourkosten?
Wij sturen u een etiket, vooraf betaald door ons als verkoper. Retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant in gevallen waarin de goederen door de klant zijn gemanipuleerd of beschadigd als gevolg van oneigenlijk gebruik.
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Zodra de retournering van het product is geverifieerd, ontvang je het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug via het betaalsysteem waarmee je de aankoop hebt gedaan.
Ik wil een product retourneren, hoe laat ik dit weten?
Hier vindt u een sjabloon voor een retouraanvraag. Kopieer en plak deze tekst, wijzig uw gegevens en stuur deze naar info@decoracionalcazaba.com:
“Ter attentie van de klantenservice Decoración Alcazaba:
Fysiek contactadres: Calle Ugijar, Nº25, postcode: 18210, Peligros (Polígono Industrial Juncaril), Granada, Spanje.
Elektronisch contactadres: info@decoracionalcazaba.com
Geachte heren,
Via deze communicatie informeer ik u op grond van art. 69 van Koninklijk Wetsbesluit 1/2007 van 16 november, dat de geconsolideerde tekst van de Algemene Wet ter Bescherming van Consumenten en Gebruikers en andere aanvullende wetten goedkeurt, van mijn voornemen om me terug te trekken uit de aankoop die op uw platform is gedaan.
Ik stel mijn gegevens tot uw beschikking, evenals die van het product dat op uw platform is gekocht:
Ik verzoek dat u de retourzending van het product regelt.
Ontvang een warme groet:
XXXXX.”